Experiència SUP Ioga Sant Martí d'Empúries
SUPIoga Sant Martí d’Empúries, la platja on realizatem la classe se situa al costat de les ruïnes d’Empúries de caràcter medieval.
És una platja gran, molt oberta amb aigües cristal·lines i fons de sorra.
Tenim a la banda un espigó que ens protegeix dels dies de forta Tramuntana, tot i així en aquest entorn depenem molt del vent cada dia.
Preu
L’any 2020 vam crear el SUP IOGA TOUR:
El primer Tour de SUP Ioga dedicat a fer arribar la pràctica del SUP Ioga al màxim de persones possibles en diferents entorns aquàtics.
Aquest és el nostre objectiu principal per poder arribar a diferents públics, edats i demostrar que el SUP Ioga no té límits d’edat o d’ubicació.
Sovint ens trobem amb persones que per la seva edat o condició física no s’animen a provar les nostres classes. Oferint SUP Ioga a llacs, piscines o entorns on l’aigua està més en calma és perfecte per treure aquesta por i gaudir la primera vegada del SUP Ioga garantint un medi aquàtic tranquil i en calma.
També ens trobem amb persones que viuen lluny de les costes mediterrànies, a l’interior de Catalunya i no els és possible provar les nostres classes de SUP Ioga a Barcelona encara que se’n moren de ganes! Per això, nosaltres ens apropem i creem aquesta experiència inoblidable!
T’agradaria muntar una experiència de SUP Ioga en un retir, al teu poble o per a un esdeveniment privat?
Escriu-nos sense compromís!
Ens traslladem amb tot el material on vulguis viure l’experiència.
Indica’ns la ubicació i nosaltres ens encarreguem de tot!